Informacije
- Detalji
- Kategorija: Javni pozivi i konkursi
KONKURS za dodelu sredstava preduzetnicima, mikro i malim pravnim licima za subvencionisanje troškova nabavke mašina i opreme broj: 133–401–1929/2014–02. Javni konkurs za dodelu sredstava predstavlja osnov za dobijanje de minimis državne pomoći. Rok za podnošenje prijave je 13. jun 2014. godine.
- Detalji
- Kategorija: Socijalno-ekonomski savet
Dana 28. maja 2014. godine u Staroj Pazovi je održana 6. sednica Socijalno-ekonomskog Saveta opštine Stara Pazova. Sednica je održana u Beloj zgradi, Slovenski trg bb, u Staroj Pazovi sa početkom u 11,00 časova.
- Detalji
- Kategorija: Novosti
Na danas održanom prvom Donatorskom skupu u Staroj Pazovi gde su se okupili članovi Udruženja privrednika, preduzetnika i građana opštine Stara Pazova (UG Pazova za najugroženije) sakupljeno je više 42 miliona 550 hiljada dinara, namenjenih sanaciji posledica katastrofalnih poplava
- Detalji
- Kategorija: Novosti
U Novoj Pazovi su jutros počeli radovi na uređenju centra. U ulici Mladena Stojanovića i delu Knez Mihajlove u toku su zemljani radovi koji podrazumevaju izmeštanje kablovskih instalacija za struju, telefon i kablovsku televiziju.
- Detalji
- Kategorija: Najave događaja
„Udruženje privrednika, preduzetnika i građana opštine Stara Pazova“ pokrenulo je inicijativu za jedan snažan i obuhvatan projekat, koji je namenjen sanaciji posledica katastrofalnih poplava, kroz restauraciju, obnovu i izgradnju stambenih objekata širom Srbije.
- Detalji
- Kategorija: Obaveštenja
Na današnjoj, 19. redovnoj sednici odbornika SO Stara Pazova, uz dnevni red i najvažnija tekuća pitanja, nakon uvodnog sagledavanja teškog stanja u kome se, usled tragičnih vremenskih nepogoda, našao veliki broj lokalnih samouprava u našoj zemlji, svih 48 odbornika su se u cilju pomoći jednoglasno odrekli svojih mesečnih naknada u pojedinačnom iznosu od 20.000 dinara.
- Detalji
- Kategorija: Novosti
Udruženje privrednika, preduzetnika i građana opštine Stara Pazova pokrenulo je inicijativu za jedan snažan i obuhvatan projekat, koji je namenjen sanaciji posledica katastrofalnih poplava, obnovi i izgradnji Srbije.
- Detalji
- Kategorija: Poljoprivreda
Prema uputstvu Ministarstva poljoprivrede i zaštite životne sredine, Uprave za za zaštitu bilja, potrebno je da preko predstavnika opština, mesnih zajednica i kancelarija organizuju i proizvođačima iz Opština koje su bile zahvaćene poplavama, a njihove parcele i usevi nisu bili zahvaćeni vodom iz poplavnog talasa, izdaju potrebne potvrde da bi mogli svoje proizvode da iznose na tržište. Izdarvanjem ovih potvrda preuzimaju punu odgovornot za istinitost podataka koje su date u potvrdama.
- Detalji
- Kategorija: Javni pozivi i konkursi
Na osnovu člana 63. stav 2. Zakona o planiranju i izgradnji ("Sl. glasnik RS", broj 72/09, 81/09, 64/10, 24/2011 i 121/12) i Pravilnika o načinu javne prezentacije urbanističkog projekta („Sl. glasnik RS“, br. 43/2010) OPŠTINSKA UPRAVA STARA PAZOVA Odeljenje za urbanizam i građenje OGLAŠAVA: JAVNU PREZENTACIJU URBANISTIČKOG PROJEKTA ZA IZGRADNJU SKLADIŠNO-DISTRIBUTIVNOG I POSLOVNOG CENTRA NA KAT. PARC. BR. 5643/12 K.O. NOVA PAZOVA, U CENTRALNOJ RADNOJ ZONI OPŠTINE STARA PAZOVA.
- Detalji
- Kategorija: Obaveštenja
U protekla dva dana u svim naseljima Opštine Stara Pazova nastavljene su aktivnosti u okviru pomoći ugroženim područjima i evakuisanim građanima kroz sprovođenje najrazličitijih aktivnpsoti. Štab za vanredne situacije uspešno koordinara sve službe i rapoloživo ljudstvo, kako bi se brzo i efikasno odgovorilo na apele, koji iz sata u sat stižu iz drugih opštinskih i gradskih Štabova, zbog neophodne pomoći u hrani, vodi, sredstvima za higijenu, pomoć u branjenju i utvrđivanju nasipa itd. Odluka Opštinskog Štaba je da na svaki apel reaguje najbrže moguće i shodno mogućnostima sa kojima se raspolaže u datom momentu, kao i kroz traženje podrške od strane institucija, kompanija ili privatnika kako bi se obezbedili ili otpremili tehnički uređaji i oprema poput pumpi, agregata i svega drugog što diktira situacija i što je je neophodno na licu mesta.